.

Beantwoord

Geen bereik in Frankrijk ondanks aanzetten 'bellen/smsen in en naar Buitenland'. Hoe komt dat?

  • 16 July 2015
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hai,

Ik verblijf momenteel in Frankrijk, maar het lukt mij niet om te bellen/smsen. Mijn telefoon lijkt geen provider te kunnen vinden en geeft constant 'no service' aan. Nu verblijf ik momenteel op een locatie waar het bereik sowieso niet al te goed is, maar ook wanneer ik mij in plaatsen bevind waar anderen wel bereik hebben heb ik dit niet (ik heb een Iphone 5) Ik heb in Mijn Simyo 'in en naar het buitenland bellen/smsen' aangezet en ook heb ik mijn telefoon 5 minuten uitgezet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Groet Hannah.
icon

Beste antwoord door Tiury 17 July 2015, 15:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hannters, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je nu zonder bereik in het buitenland bent. Dat moeten we gauw oplossen. Ik zie dat je inmiddels nog geen gesprek hebt gevoerd vanuit of naar het buitenland, dus ik ga er van uit dat het nog niet werkt.

Ik heb daarom je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Om dit te te verwerken op je telefoon, dien je de telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Na die 15 minuten start je de telefoon met simkaart weer op en laat je de iPhone automatisch naar een netwerk zoeken.

Mocht dit niet werken, wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon te testen. Dan weten we meer over waar het aan kan liggen 🙂.

Ik hoor het van je!

Groetjes, Tiury

Reageer