Skip to main content
Ik heb bellen in en naar het buitenland aan gezet. Toch lukt het niet om te sms'en of te bellen naar Nederland. Hoe kan dit opgelost worden.
Staat (data)roaming aan op je telefoon?
Hallo Agnieta,



Heb je wel verbinding met een netwerk? Als dat niet zo is moet je de telefoon even naar een netwerk laten zoeken. Daarna eventueel even opnieuw de telefoon starten.



Hou je ons op de hoogte?



Als het niet lukt kan een moderator je simkaart een reset geven.
Bedankt franswon, het is gelukt.!!
Hoi Agnieta,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je niet direct een connectie hebt kunnen maken met het buitenlandse netwerk. Blijkbaar had jouw simkaart even een zetje nodig om aan te melden op het netwerk. Gelukkig was Franswon hier om je uit te leggen hoe je dit het beste voor elkaar kunt krijgen 🙂 Fijn om te zien dat het met deze uitleg dan ook gelukt is!



Verder zie ik nog iets leuks terugkomen in het systeem. Jij kunt je abonnement verlengen met 1 jaar met extra voordelige bundels. Dit betekent dat je niet alleen voordeliger uit bent elke maand, maar dat je ook nog meer MB's krijgt! Natuurlijk mag jij helemaal zelf bepalen of je dit wilt. Ik heb je geheel vrijblijvend een e-mail gestuurd met daarin een link. Als je op deze link klikt, kun je het aanbod zien staan en hiermee akkoord gaan. De link is 24 uur geldig. Red je het niet om er voor die tijd naar te kijken, laat het dan weten. We sturen je het aanbod dan nog eens. Heb je gekeken en wil je niets doen? Helemaal geen probleem! Als je niet op akkoord klikt, verloopt de link en gebeurt er niets met je bundels.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Ray & Franswon, bedankt voor jullie tips en antwoorden :)



Groetjes,

Angela

Reageer