Skip to main content

.

In België had ik geen bereik, alle stappen doorlopen van roaming aanzetten, incl telefoon uitzetten en opnieuw aanzetten. Maar geen bereik. 

Nu ga ik naar Denemarken en vermoed ik dat dit zelfde probleem daar zich zal afspelen. Ik vind het heel vervelend om niets met mijn telefoon te kunnen doen. 

Kan hier iets aan gedaan worden?

Als je handmatig voor een andere provider kiest, gaat het dan wel goed? @Staveltje 

Hoi @Staveltje,

Bedankt voor je bericht. Ik vraag mij net zoals @JanD af of je al hebt geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Het kan zijn dat een buitenlands netwerk betere verbinding heeft. Ook kun je proberen om jouw internet opnieuw handmatig in te stellen

​​​​​​Graag hoor ik van je of dit heeft gewerkt. Als dit niet het geval is kunnen we samen verder kijken naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Op dit moment heb ik in Denemarken wel bereik. 

Dat is heel fijn. Gewoon de.roaming aangezet en toen deed hij het hier wel. In België lukte het ook niet met zelf een.mobiel netwerk opzoeken.

Hoi @Staveltje,

Bedankt voor je bericht.

Fijn om te horen dat je nu wel bereik hebt in Denemarken! 🙂

Mocht je verder nog problemen ervaren, laat het ons dan weten. Wij kijken dan graag met je mee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Groetjes,
Roeqajja 

Reageer