.

geen bereik in België, wat nu?

  • 21 January 2024
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Heb de laatste maanden geen bereik in België.

toch de instellingen allemaal juist. Ben dus heel de dag niet bereikbaar. Wat heel vervelend is daar ik in België werk.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden!!

Zoniet ben genoodzaakt om over toestappen naar een andere provider

Mvg


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Wel vaker voorbij zien komen als mensen een keer een probleem ervaren  dat ze dan gelijk dreigen  met overstappen.

misschien dat ze denken dat ze dan eerder geholpen worden🤨

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Patrick1707,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen bereik hebt in België!

Op je aansluiting zie ik dat de optie “Bellen in het buitenland”, het bellen zou dus wel moeten lukken! Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon zelf? Mocht dit niet geholpen hebben dan kunnen wij de optie resetten zodat je opnieuw verbinding maakt met het netwerk.

Groetjes,
Roeqajja 

Hoi

Bedankt voor de reactie, heb alles gedaan wat je zij.

Niks veranderd werkt gewoon niet

Mvg

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Patrick1707,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het niet heeft geholpen!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd. Zou je je telefoon voor 10 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit bericht leest? Dat is van belang om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja

Gedaan zoals je zij.

Er is niets veranderd, moet snel opgelost worden of ik moet andere acties ondernemen 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Patrick1707,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat de reset ook niet heeft geholpen.

Heb je al geprobeerd om je eSIM te verwijderen en daarna opnieuw installeren op je telefoon? Je kunt je eSIM opnieuw installeren via de Mijn Simyo app bij Instellingen> Simkaart> eSIM. Het is belangrijk dat je geen andere simkaart in je telefoon hebt tijdens de installatie van je eSIM. Zodra de installatie is voltooid kun je je telefoon opnieuw opstarten en eventueel je fysieke simkaart weer terug in je telefoon doen (mocht je hier gebruik van maken).

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Ik ben het moe.

Hoe kan nu een sms ontvangen als er geen bereik is of andere simkaarten aanwezig zijn.

nog één poging dan ga in naar  andere een provider

mvg

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Patrick1707,

Bedankt voor je reactie. Als het goed is heb je in de Mijn Simyo app de optie om je eSIM te verifiëren door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent. De sms is dus niet de enige manier om je eSIM te verifiëren 🙂.

Mocht het verifiëren van je eSIM niet lukken, dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail zodat je de eSIM opnieuw kan installeren.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer