Skip to main content

.

Hallo,

Ik heb geen bereik in België met mijn e-sim. Ik heb alle topics al gelezen en alle oplossingen proberen toepassen, maar niks lijkt te werken. Kan er gekeken worden wat er mis is?

Bedankt!

Hoi @jackiefallister,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen bereik hebt in België!

Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon? Dit wilt vaak helpen. Via onze Toestelhulp kun je zien hoe je dit kunt doen. Je kiest hier dan voor “Android” of “iOS”.

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je simkaart. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja

Hallo,

Bedankt voor je reactie! Helaas lukt het nog steeds niet. Handmatig selecteren heb ik al meermaals geprobeerd de afgelopen weken. Alle opties staan normaal juist, dus ik weet niet wat het probleem is? De reset heeft in ieder geval ook niets veranderd. Zijn er nog andere dingen die we kunnen proberen?

Groetjes,

Elke

Hi @jackiefallister,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het niet geholpen heeft.

We zouden kunnen proberen om je eSIM opnieuw te installeren. Dit kun je via de Mijn Simyo app doen bij Instellingen> Simkaart> eSIM. Mocht je niet langs de verificatiestap kunnen komen, dan kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer