Gezien je esim gebruikt ga ik er vanuit dat je een iPhone hebt want Android wordt nog niet ondersteund.
Kies hier je model uit en vervolgens “internet handmatig instellen” doorloop de stappen.
Vernemen graag of het werkt..
Bedankt voor je reactie Ray.
Ja, iPhone 11 pro max. Helaas werkt handmatig netwerk selecteren ook niet
Het werkt nu:
In “Mijn Simyo” -> “Simkaart” -> “Activeer ESIM” opnieuw gekozen, dit keer voor dual-sim optie gekozen.
Ik geloof dat dit het probleem was:
Onder mobiele abonnementen staat mijn oude, afgesloten nr nog - deze kan je niet verwijderen. Ookal zit er geen SIM kaart in mijn mobiel, het Simyo installatieproces gaat er van uit dat de dual sim optie gebruikt moet worden omdat het de inactieve abonnementen detecteert
Hopelijk kan dit iemand anders helpen !
Hoi Scar,
Welkom op het Simyo forum!
Wat goed dat je het probleem zelf hebt verholpen en de oplossing ook met ons hebt gedeeld! Dit kan andere Simyo klanten zeker goed helpen.
Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik dat graag!
Bedankt voor het meedenken Ray!
Groetjes,
Tessanne