Skip to main content
Beantwoord

Geen 4g in Engeland?

  • 10 July 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Ik heb geen 4g in Engeland. Alles geprobeerd en gechecked wat ik lees maar geen resultaat. Wel telefoonbereik maar geen 4g. Ik zag een vraag in 2023 met exact dezelfde vraag en dat werd opgost met een reset vanuit Simyo.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @HvdM,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen internet hebt in Engeland. Ik heb zojuist een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt, dit kan een reden zijn waarom je geen goede verbinding hebt in Engeland. Als je mij een privébericht stuurt kan ik je kosteloos een nieuwe simkaart toesturen.

Voor nu heb ik je simkaart een reset gegeven. Als je dit bericht leest mag je jouw toestel uitzetten voor 10 minuten uitzetten en daarna weer aan. Graag hoor ik van je of dit heeft gewerkt. 

Groetjes,
Seren

Reset heeft even geholpen: ik had vandaag af en toe 4g maar nu weer niet. Hopelijk gaat het met de nieuwe sim kaart beter in de toekomst.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @HvdM,

Bedankt voor je reactie. 

Omdat je simkaart verouderd is, is de reset slechts een tijdelijke oplossing. De nieuwe simkaart zou je internetverbinding moeten verbeteren. Laat je het ons nog weten of dit is opgelost met je nieuwe simkaart zodra je dit uit kunt testen? 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer