Ik heb het hele forum al doorgespit en alle mogelijke instellingen geprobeerd. Helaas geen mobiel internet. Vanmiddag internetten buitenland ook aangezet natuurlijk. Ik lees regelmatig dat er iets niet goed op simkaartjes staat en dat simyos it-ers dit dan fixen? Is dit het soms?
Daarnaast graag eens duidelijk op een rijtje wat dan alle instellingen voor een galaxy s4 zijn mocht dit niet helpen. Alvast dank!
Bladzijde 1 / 1
Zelfs geen reactie van Simyo zelf? Had sneller antwoord verwacht
Hoi gertepet, welkom op het Simyo forum :)
Hier op het forum proberen we iedereen binnen een werkdag een reactie te geven en andere gebruikers ook de gelegenheid te geven hun expertise aan te wenden.
Je hebt op 11 augustus je optie 'Internet op je mobiel - buitenland' aangezet op Mijn Simyo, maar die handeling is niet goed verwerk op netwerkniveau. Dit heb ik onze IT afdeling handmatig laten doen nu, en wanneer je je telefoon opnieuw opstart zul je kunnen internetten op je vakantieadres.
Het was dus inderdaad wat je dacht ;)
Laat je even weten of het gelukt is?
Hier op het forum proberen we iedereen binnen een werkdag een reactie te geven en andere gebruikers ook de gelegenheid te geven hun expertise aan te wenden.
Je hebt op 11 augustus je optie 'Internet op je mobiel - buitenland' aangezet op Mijn Simyo, maar die handeling is niet goed verwerk op netwerkniveau. Dit heb ik onze IT afdeling handmatig laten doen nu, en wanneer je je telefoon opnieuw opstart zul je kunnen internetten op je vakantieadres.
Het was dus inderdaad wat je dacht ;)
Laat je even weten of het gelukt is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.