.

Beantwoord

Gb gebruik wordfeud, welke internetbundel moet ik kiezen?

  • 27 May 2021
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Badge

wie kan mij adviseren mbt het onderstaande:

wij willen op een camping zonder wifi gebruik maken van de iphone als hotspot om met de tablet wordfeud te spelen. en dat wel 6uur per dag.

deze camping heeft alleen een 3g verbinding maar dat is voor deze spelletjes geen probleem.

welke data bundel zou dan voldoende zijn voor 14dagen?

icon

Beste antwoord door RicoK 27 May 2021, 17:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@wilri Wordfeud zelf verbruikt zéér weinig data, maar het ‘gevaar’ bij het gebruik van een met een hotspot verbonden apparaat is, dat dit apparaat niet kan zien, dat het daardoor verbonden is met 3G/4G, daar het zichzelf verbonden ziet met een WiFi netwerk met alle gevaren van bewust en onbewust (hoog) oplopend (sluip)verbruik. 

Hierdoor is het erg lastig om hierin te adviseren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Wilri,

 

Goeie vraag! Ik durf hier eigenlijk uitspraken over te doen voor het geval ik iets adviseer en dit totaal niet klopt.

 

Kun je misschien in de instellingen achterhalen hoeveel MB/GB je momenteel ongeveer per dag/week verbruikt met de app? Misschien kun je aan de hand daarvan een goeie schatting maken? Het enige wat ik wil adviseren is wanneer je de simkaart gebruikt als hotspot om goed de waarschuwingsms'jes in de gaten te houden om (extra) kosten te voorkomen. Wanneer de bundel verbruikt is kun je natuurlijk wel gewoon een nieuwe bundel aanschaffen.

 

Thanks RicoK voor de goeie tip!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer