Skip to main content
Begrijp ik het goed dat als ik internet gebruik in het buitenland dat er dan 0.06 cent per MB wordt afgeschreven van mijn belminuten of is dit gewoon van mijn internetbundel.
Geen van beide.

Het wordt als een soort van buitenbundel kosten op je rekening gezet.
Maar alleen in een EU buitenland. Buiten de EU zijn de tarieven hoger.
Aanvulling op Scotsman: Ook Zwitserland, alhoewel geen EU land, heeft de EU-tarieven bij Simyo. Van Base België kreeg ik bericht dat Zwitserland, Sark en Herm vanaf 20 juni 2016 niet meer onder het EU tarief vallen... Ook Monaco, Jersey, San Marino, Guernsey, Isle of Man, Alderney en Kosovo worden door Base niet meer volgens EU-tarief berekend.
Hoi jetteke74,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen! Zo voorkom je onverwachte kosten :)



Je wordt hier van alle kanten al voorzien van informatie en uitleg! Zowel Wimj12, als Scotsman en Franswon geven hier juiste antwoorden. De kosten die jij betaalt voor het gebruik van internet in het buitenland, worden als buitenbundel kosten op je factuur berekend. Vanwege technische redenen, kunnen wij nog geen MB's vanuit je Nederlandse bundel berekenen. Om die reden betaal je voorlopig alleen de EU-toeslag.



Zoals Scotsman en Franswon aangeven, gelden deze tarieven binnen de EU en de landen die op de uitzonderingenlijst staan 😉 Via deze link kun je de tarieven bekijken voor het land waar je naar toe gaat. Heb je hier iets aan?



Mocht je verder nog vragen hebben, dan zien we dit natuurlijk graag!



@Wimj12, Scotsman & Franswon, bedankt voor jullie reacties, heren :D



Groetjes,

Angela

Reageer