Skip to main content
Mijn partner heeft nog een lopend abonnement bij Tele2. Sinds 30 april kan zij in het buitenland (zoals Frankrijk en Duitsland) internetten en bellen met de bel- en internetbundel van haar abonnement. En blijkbaar is er nog een provider die dit aanbiedt.

Waarom heeft Simyo deze aanbieding nog niet ? Of bestaat het al, maar kan ik het niet vinden op de site.

En als Simyo dit aanbod niet heeft, zouden zij dit dan nog gaan doen ? En zo ja, wanneer ?
Je zult in de (nabije?) toekomst je binnenlandse bel- en internetbundels kunnen gebruiken in een ander EU land, maar momenteel is dit om technische redenen nog niet mogelijk. Maar het zit er wel aan te komen.
Scotsman is me voor...:)



Meer info

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/faq-wijziging-roamingtarieven-binnen-de-eu-33146
Beiden, Scotsman en Friesian, hartelijk dank voor de snelle reactie. 🙂
Hoi Erpee te Dee,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen!



Ik zie dat zowel Scotsman & Friesian je al geholpen hebben 🙂 Heel goed dat zij jou al naar het juiste antwoord hebben kunnen wijzen. Bij deze kom ik bevestigen wat zij hebben aangegeven. De informatie klopt. Mocht je er toch nog wat meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder!



@Scotsman & Friesian, bedankt voor de hulp :D



Groetjes,

Angela

Reageer