.

Beantwoord

Gaan buitenland gesprekken van beltegoed af, of krijg je een aparte factuur?

  • 4 April 2014
  • 8 reacties
  • 847 Bekeken

Badge
Worden mijn gesprekken in het buitenland ook van mijn prepaid beltegoed afgeschreven of krijg ik hiervoor een aparte rekening
icon

Beste antwoord door Charlene 16 April 2014, 11:12

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo Martha.

Het antwoord vindt je hier.

Groetjes,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi @Martha, welkom op het Simyo forum :)

Zoals Friesian al aangeeft vindt je achter de link die hij geplaatst heeft het antwoord. Dank daarvoor, Friesian!

Ik vraag me alleen wel 1 dingetje af: je hebt het over prepaid tegoed, maar je bent sinds kort klant met een abonnement. Dat was je niet vergeten, toch?
Badge
Hoi Friesan en Ernst,

De gegeven link geeft helaas niet een echt antwoord op mijn vraag. Hierin wordt gesproken over het aanzetten van bellen in en naar het buitenland en dat het buiten de bundel valt, een abonnement dus. Er staat niets over de mogelijkheid van bellen met een prepaid in het buitenland en hoe dit wordt verrekend.
Weten jullie daar ook een antwoord op.

Overigens Ernst, ik heb inderdaad net een abonnement, hoe weet je dat eigenlijk, maar we overwegen daarnaast een prepaid voor mijn parnter. Ben je weer helemaal op de hoogte.

Groetjes, Martha
Badge +6
Hoi @Martha,

Ah juist, dat is natuurlijk niet zo handig, dan verwacht ik dat je hier wel het antwoord op je vraag vindt? :)

Ernst kon het overigens zien dat je was overgestapt van prepaid naar Sim Only, omdat je forumaccount is gekoppeld aan je aansluiting en we zo inzicht hebben in deze gegevens 🙂
Badge
Hoi @Martha,

Ah juist, dat is natuurlijk niet zo handig, dan verwacht ik dat je hier wel het antwoord op je vraag vindt? :)

Ernst kon het overigens zien dat je was overgestapt van prepaid naar Sim Only, omdat je forumaccount is gekoppeld aan je aansluiting en we zo inzicht hebben in deze gegevens :)

Hoi Kim,

Weet nu dat ik probleemloos moet kunnen bellen in het buitenland met prepaid, maar vind helaas nog geen info hoe dit verrekend wordt. Gaan de kosten van het beltegoed af of krijg ik net als bij een abonnement een factuur die geĂŻncasseerd wordt?
Badge +8
Hoi @Martha,

Dat gaat bij prepaid van je beltegoed af. Omdat gesprekken uit het buitenland wel vaak vertraagd bij ons binnen komen en het tarief vrij hoog is, kan het dat je meer belt dan je aan tegoed hebt. Dan gaat je beltegoed in de min als het ware, en kun je niet meer bellen. Houd dat dus goed in de gaten.

Is dit het antwoord op je vraag?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Dat is inderdaad het antwoord op mijn vraag.

Bedankt, @Martha
Badge +8
Hoi @Martha,

Graag gedaan, en een fijne dag vandaag! :)

Groetjes, Charlene

Reageer