.

Vraag

Frankrijk, geen internet en niet kunnen bellen deel 2

  • 8 June 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Ik ben momenteel in het buitenland (Frankrijk) en gisteren heb ik de nieuwe simkaart geactiveerd.
De toestel geeft al uren nog geen mobiel netwerk aan. Geen internet en ook niet kunnen bellen en gebeld worden . Als ik probeer te bellen zegt scherm: Uitgaande gesprekken niet mogelijk als functie voor gesprekken geblokkeerd staat.

Nummer oud = nummer nieuw ofwel zelfde nummer bij zelfde provider = Simyo. Duurde al dagen om dat om te zetten wat ik al vreemd en waardeloos ervaarde.


Ik ben naar mijn Simyo geweest en de optie "bellen in en uit het buitenland" aan gezet, de toestel uit en weer aan gezet, sim kaart in en uit gehaald, 45 minuten gewacht maar hij doet het nog steeds niet. ANP instellingen gecontroleerd en ingevuld want die stonden ook met de nieuwe Simkaart niet goed. Maar tot op nu werkt het nog steeds niet. Misschien kan iemand van afstand de instellingen “herstellen ‘’:?

 


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Waarom weer een topic geopend over hetzelfde onderwerp @Samurai .???

Dit werkt verwarrend, je wordt er niet sneller mee geholpen en is tegen de huisregels van het forum.

Voor aanvullende vragen en mededelingen kun je beter bij je oorspronkelijke topic blijven.

Badge

Sorry verwijder deze dan als ik geholpen ben

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Samurai,

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad niet de bedoeling om meerdere topics te starten omtrent hetzelfde probleem. Wij helpen je graag verder onder dit topic, ik zal dit topic daarom ook sluiten. Je kunt onze huisregels van het forum eventueel hier terug vinden. 🙂

Bedankt voor je hulp @J.D.L.!

Groetjes,
Roeqajja