Skip to main content
De aanbieding voor trouwe Simyo klanten dd 8 april 2016 is mooi. Nu met een jaar verlengen zou ik kunnen doen. Vraag is echter: op 31 maart 2016 stuurde Simyo een mail met daarin de tarieven voor bellen/sms/internetten binnen de EU. Vanaf 30 april 2016:

Bellen: verrekend met bundel + € 0,06/minuut

Gebeld worden: € 0,01/minuut

SMS: verrekend met bundel + € 0,02/minuut

Internet: verrekend met bundel + € 0,06/Mb



Als ik nu inga op het aanbod van vandaag (vrijdag 8 april 2016) zou ik gaan voor 300 Minuten/SMS (€ 5,00/maand) en 500 MB (€ 6/maand) + 500 MB gratis, oftewel 300 Minuten/SMS + 1000 MB voor € 11/maand.

Gelden de prijzen voor de EU zoals hierboven door mij vermeld, dan ook?
Ja want de tarieven binnen de EU zijn voor als je in het Buitenland bent maar binnen de EU.
Hoi Jopske,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat onze extra voordelige bundels bij je in de smaak vallen 🙂



Je hoeft je geen zorgen te maken over de tarieven mail die je hebt gekregen. Binnen Nederland verandert er namelijk niets. Zoals Raytje aan je uitlegt, gaat deze mail over de tarieven in het buitenland maar wel binnen de EU. Ga je bijvoorbeeld naar Amerika? Dan gelden er weer andere tarieven dan degene die jij in je mail hebt gekregen.



Maakt dit het duidelijker voor je?



@Raytje, bedankt voor je antwoord!



Groetjes,

Angela
Angela en Raytje: duidelijk. Bedankt!
Hoi Jopske,



Goed om te lezen dat de uitleg duidelijk is 🙂! Als je nog verdere vragen hebt, zien we je weer graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer