.

Beantwoord

Ecuador bellen en wifi

  • 14 January 2014
  • 5 reacties
  • 794 Bekeken

Kan ik met mijn IPhone4 met Simyo als internet provider bellen/smssen naar Nederland vanuit Ecuador-Galapagos?
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 January 2014, 14:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat zou moeten kunnen als je bellen in/naar het buitenland aan hebt staan op Mijn Simyo. Of je daar ook kunt internetten hangt er van af: met prepaid niet, maar met een sim only abonnement wel. Hou wel de kosten in de gaten (bellen naar NL kost € 2,54 per minuut, een sms kost 51 cent).
Dankjewel Scotsman:)
Badge +8
Kan ik met mijn IPhone4 met Simyo als internet provider bellen/smssen naar Nederland vanuit Ecuador-Galapagos?

Dat zou moeten kunnen als je bellen in/naar het buitenland aan hebt staan op Mijn Simyo. Of je daar ook kunt internetten hangt er van af: met prepaid niet, maar met een sim only abonnement wel. Hou wel de kosten in de gaten (bellen naar NL kost € 2,54 per minuut, een sms kost 51 cent).

Hoi reisfreaks,

Welkom op het forum :)
Jij hebt een sim only abonnement, dus jij kunt zowel internetten als bellen in het buitenland als je de opties Internet op je mobiel- Buitenland en Bellen in en naar het Buitenland aan hebt staan op Mijn Simyo. Het bellen staat nu aan, het internet niet, mocht je nieuwsgierig zijn ;)
Let wel op dat bellen en internet in het buitenland standaard buiten je bundels wordt gerekend tegen de volgende tarieven.

Hebben Scotsman en ik je hiermee geholpen?

Groetjes, Charlene
Dankjewel Charlene en Scotsman, ik ben er uit dankzij jullie, top!
Badge +8
Dankjewel Charlene en Scotsman, ik ben er uit dankzij jullie, top!

Fijn reisfreaks,

veel reisplezier gewenst nog 🙂

Groetjes, Charlene

Reageer