.

Beantwoord

Dekt mijn abonnement de kosten in het buitenland?

  • 20 February 2013
  • 4 reacties
  • 973 Bekeken

Ik ga morgen naar de VS.
Ik heb een abonnement 'Geregeld' en vermoed dat ik snel door mijn tegoed heen zal zijn.
Krijg ik achteraf een factuur? Moet ik nu iets extra's doen? Loop ik het risico dat ik op een gegeven moment niet meer kan bellen?
icon

Beste antwoord door Scotsman 20 February 2013, 15:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je voor langere tijd naar de VS (of een ander buitenland) gaat en/of veel denkt te gaan bellen of internetten dan loont het om een ter plaatse een Pay As You Go sim aan te schaffen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Paco12,

Voor bellen in het buitenland hanteren we andere tarieven. De kosten kunnen dan aardig oplopen. Wanneer er sprake is van hoogverbruik wordt je aansluiting geblokkeerd.

Als je voor langere tijd gaat, zou ik het advies van Scotsman opvolgen.

Groetjes,

Alex
Hallo, ik heb een soortgelijk probleem. Vanaf september t/m december dit jaar ben ik in het buitenland. Ik heb nu een maandelijks opzegbaar abonnement, dat ik in die periode tijdelijk wil stopzetten. Is het mogelijk om in augustus dit abonnement compleet op te zeggen en in januari weer hetzelfde abonnement aan te vragen? Of is hier een betere oplossing voor?

Alvast bedankt voor de hulp.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Suze,

Het is bij Simyo niet mogelijk om je abonnement tijdelijk te bevriezen. Je kunt daarom 2 dingen doen.

- Je kunt je abonnement terugzetten naar de laagste bundels en/of eventuele extra bundels stopzetten.
- Je kunt ook overstappen naar prepaid. Je zou daarna weer terug kunnen gaan naar een abonnement. In dit topic staat uitgelegd hoe je van een Simyo abonnement kunt overstappen naar een prepaid aansluiting.

Groetjes,

Alex

Reageer