Alle tips geprobeerd nu:
- data "aangezet" op mijn-simyo
- APN ingesteld met gebruikersnaam en wachtwoord
Maar werk nog steeds niet; hoe nu verder?
Bladzijde 1 / 1
Dan kun je het beste contact opnemen met klantenservice
Mvg
Friesian
Mvg
Friesian
Hoi MichielR,
Leuk dat je op ons forum reageert! Welkom :)
Erg vervelend dat je geen verbinding krijg in het buitenland 😞 Het zou natuurlijk gewoon moeten werken. Ik vraag me af of alle instellingen goed staan. Je kunt in dit topic kijken of je alles juist hebt ingesteld :)
De optie 'internet op je mobiel - buitenland' heb ik een reset voor je gegeven. Als alle instellingen goed staan en je doet daarna je telefoon uit/aan, zou het moeten werken.
Ik ben benieuwd naar je ondervindingen, zou je willen laten weten of het is gelukt?
@Friesian, bedankt voor je reactie 🙂
Leuk dat je op ons forum reageert! Welkom :)
Erg vervelend dat je geen verbinding krijg in het buitenland 😞 Het zou natuurlijk gewoon moeten werken. Ik vraag me af of alle instellingen goed staan. Je kunt in dit topic kijken of je alles juist hebt ingesteld :)
De optie 'internet op je mobiel - buitenland' heb ik een reset voor je gegeven. Als alle instellingen goed staan en je doet daarna je telefoon uit/aan, zou het moeten werken.
Ik ben benieuwd naar je ondervindingen, zou je willen laten weten of het is gelukt?
@Friesian, bedankt voor je reactie 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.