Beste Simyo support,
ik ben al een poosje klant, maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen om dataroaming in het buitenland aan de praat te krijgen.
Ik heb alle abo instellingen, standaardinstellingen op mijn telefoon en suggesties van het forum al geprobeerd. Ook een ander toestel heeft geen oplossing geboden.
Zou het kunnen dat er iets in de instellingen van mijn abonnement aan jullie kant niet goed zit? Ik weet anders ook niet wat ik nog kan doen.
Bladzijde 1 / 1
Staat internet in het buitenland wel aan op je Mijn Simyo?
Kijk hiervoor op je Mijn Simyo - instellingen - netwerk instellingen.
Kijk hiervoor op je Mijn Simyo - instellingen - netwerk instellingen.
Hoi Jasper van Dijk,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je geen internet in het buitenland kunt gebruiken.
Zoals ik het nu zie, zou je gewoon een connectie moeten kunnen maken. In het systeem staat alles goed. Heb je in jouw telefoon de dataroaming aanstaan? Mocht je een iPhone gebruiken, dan zal EU internet uit moeten staan. Welke telefoon gebruik je precies?
Je kunt ook handmatig het netwerk proberen te selecteren. Dit wil vaak ook de oplossing zijn. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op als je nog in het buitenland bent. We kunnen dan wat makkelijker het een en ander testen.
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je geen internet in het buitenland kunt gebruiken.
Zoals ik het nu zie, zou je gewoon een connectie moeten kunnen maken. In het systeem staat alles goed. Heb je in jouw telefoon de dataroaming aanstaan? Mocht je een iPhone gebruiken, dan zal EU internet uit moeten staan. Welke telefoon gebruik je precies?
Je kunt ook handmatig het netwerk proberen te selecteren. Dit wil vaak ook de oplossing zijn. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op als je nog in het buitenland bent. We kunnen dan wat makkelijker het een en ander testen.
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.