Skip to main content
Hoi Simyo,



Ik vind het jammer, maar ik ga na een behoorlijk lange tijd toch afscheid van jullie nemen. Ik heb hiervoor de volgende 2 redenen:

1. Ik gebruik een Oneplus One en Simyo biedt alleen 4G op de 800Mhz (band 20) aan. Ik wil toch wel heel graag 4G inmiddels. Verder geen punt waar jullie iets mee kunnen overigens.

2. De laatste tijd reis ik redelijk veel en ik vind het behoorlijk vervelend om geen buitenlandbundel aan te kunnen schaffen. Een kwartje per MB is echt te veel en de LBO-oplossing werkt ook niet naar behoren. Deze buitenlandbundels worden wel door nagenoeg alle andere providers aangeboden dus ik moet helaas hierom door naar een ander.



Verder ben ik hartstikke tevreden geweest over jullie dienstverlening. Ik hoop in de toekomst nog eens zaken met jullie te kunnen doen.



Doe de groeten van mij aan Alex!
Hoi SeanVanAmsterdam, welkom op het Simyo forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Buitenland.



Heel jammer dat je bij ons weggaat 😢 Het klopt dat we alleen 4G aanbieden op de 800 MHz band. Helaas kun je hiermee niet op 4G met je Oneplus One.



Ik begrijp dat je ook graag een buitenland bundel wilt gebruiken. Als je heel veel reist en niet veel Wifi in het buitenland hebt, kan dit een handige optie zijn. We richten ons momenteel vooral op projecten als Mijn Simyo en de app. We willen graag onze klanten meer tools geven. Zo krijgen ze inzicht in hun verbruik en houden ze het zelf in de hand. Op dit moment ziet het er niet naar uit dat er binnenkort buitenland bundels komen.



Ik vind het wel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening 😳 Hopelijk zien we je nog een keer terug! De groetjes zal ik zeker doorgeven ;)



Als je nog vragen aan ons hebt, dan hoor ik je graag.
Hey Sean,



Jammer dat je Simyo gaat verlaten 😞 Extra spijtig als het verder om een tevreden klant gaat. De groeten zijn in elk geval aangekomen. Wie weet tot weerziens!



Groet,



Alex

Reageer