Skip to main content
Vraag

Bundel in buitenland werkt niet, wat nu?

• April 28, 2025
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb 26apr een bundel van 2GB gekocht maar tot op heden heb ik niet kunnen internetten in Frankrijk. Ik heb alle stappen al verschillende keren gecheckt maar niets helpt. Misschien komt het doordat jullie geen afspraken hebben met de btreffende franse netwerken maar ik heb er wel voor betaald. Graag jullie hulp. Netwerken oa SFR Orange fr , free 

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 28, 2025

Beste ​@Evz71 , hebben we het over een prepaid of over een abonnement?

Heb je al eens handmatig een provider gekozen i.p.v. de automatische instellingen?

Wat voor (fout)melding krijg je als je probeert te verbinden met een provider?

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • April 29, 2025

Hi ​@Evz71,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je internet niet werkt in het buitenland.

Je databundel is geldig binnen de EU, dus je zou deze wel in Frankrijk moeten kunnen gebruiken. Wij hebben een apart topic met meerdere tips om je internet werkend te krijgen in het buitenland. Indien deze tips niet hebben geholpen, voer ik graag een reset uit op je internetoptie.

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels wel data hebt verbruikt. Ik hoor dan ook graag van je of het hiermee is opgelost.

Heel erg bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • April 29, 2025

Goedemiddag , ik ben helaas alweer terug in nederland en vanaf het moment dat ik de grens over was met nl toen deed hij het. Jammer want hier heb ik onbeperkte data. :-(