.

Beantwoord

Buitenlandse zones?

  • 24 June 2013
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Goedemiddag,

Een kennis van me heeft een telefoon van een Noorse provider maar ze, verblijft inmiddels in Bulgarije.
Wanneer ik haar gebelt heb en ik kijk naar mn vebruik zie ik dat ik naar "Zone 1 Noorwegen" heb gebeld.
Klopt dit wel?

Alvast bedankt,

Marcel Bruins
icon

Beste antwoord door Scotsman 24 June 2013, 13:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ja dat klopt want ze is aan het roamen in Bulgarije. Waar op de wereld ze zich bevindt met haar Noorse sim in haar mobiel, je zult haar altijd bellen alsof ze in Noorwegen is. Ik neem aan dat haar Noorse provider de binnenkomende gesprekken terwijl ze aan het roamen is wel in rekening zal brengen.
Badge +8
Goedemiddag,

Een kennis van me heeft een telefoon van een Noorse provider maar ze, verblijft inmiddels in Bulgarije.
Wanneer ik haar gebelt heb en ik kijk naar mn vebruik zie ik dat ik naar "Zone 1 Noorwegen" heb gebeld.
Klopt dit wel?

Alvast bedankt,

Marcel Bruins


Ja dat klopt want ze is aan het roamen in Bulgarije. Waar op de wereld ze zich bevindt met haar Noorse sim in haar mobiel, je zult haar altijd bellen alsof ze in Noorwegen is. Ik neem aan dat haar Noorse provider de binnenkomende gesprekken terwijl ze aan het roamen is wel in rekening zal brengen.

Hoi mbruins,

Ja, als haar aansluiting een Noorse aansluiting is, bel jij naar Noorwegen. Je kennis betaalt dan in Noorwegen voor het gebruiken van haar telefoon in Bulgarije. Uitgebreide info over de tarieven en zones in het Buitenland vind je hier.

Groetjes,
Charlene

Reageer