.

Beantwoord

buitenlandbellen?

  • 23 May 2013
  • 3 reacties
  • 589 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Als ik het hier zo lees geeft het buitenland bellen nogal wat problemen en verwarring.
Ben pas naar Oostenrijk geweest en raakte iets over de duitse grens mijn verbinding al kwijt en dat is twaalf dagen zo gebleven terwijl ik er juist op gelet had 'buitenland bellen' op mijn symio aan te vinken.
Ik voelde me toch wel aardig bekocht  op die manier. Kunnen jullie niet wat duidelijker en nadrukkelijker aangeven hoe dat buitenlandbellen werkt en waar je daarbij zoal tegenaan kunt lopen. Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat ik in het buitenland via het symio-abbonnement zou kunnen internetten; nu begrijp ik uit dit forum dat dat niet het geval zou zijn.

vr. gr. Dick
icon

Beste antwoord door Charlene 24 May 2013, 12:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Als ik het hier zo lees geeft het buitenland bellen nogal wat problemen en verwarring.
Ben pas naar Oostenrijk geweest en raakte iets over de duitse grens mijn verbinding al kwijt en dat is twaalf dagen zo gebleven terwijl ik er juist op gelet had 'buitenland bellen' op mijn symio aan te vinken.
Ik voelde me toch wel aardig bekocht  op die manier. Kunnen jullie niet wat duidelijker en nadrukkelijker aangeven hoe dat buitenlandbellen werkt en waar je daarbij zoal tegenaan kunt lopen. Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat ik in het buitenland via het symio-abbonnement zou kunnen internetten; nu begrijp ik uit dit forum dat dat niet het geval zou zijn.

vr. gr. Dick


Hoi Dima,

Wat vervelend dat je geen verbinding had. Wanneer je de grens over gaat, gaat je telefoon van ons netwerk af, en moet dan op zoek naar een buitenlands netwerk. Dat doen sommige toestellen automatisch en soms moet je dat even handmatig doen. Dat ligt eraan wat voor toestel je gebruikt.
Wanneer je de optie aan hebt staan op Mijn Simyo, dan krijg je toestemming om van het buitenlandse netwerk gebruik te maken.
Hier is informatie te vinden over het bellen naar het buitenland.

Internet in het buitenland bieden we niet aan. Wanneer dit er wel zal zijn, is niet bekend.
De oplossing daarvoor is dat je gebruik maakt van de wifi-mogelijkheden op de plaats van bestemming.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Het is me inmiddels duidelijk, Charlene.
gr. Dick
Badge +6
Het is me inmiddels duidelijk, Charlene.
gr. Dick


Hoi Dima,

Fijn te horen dat het duidelijk is. Fijne dag.

Reageer