.

Beantwoord

Buitenland, van en naar

  • 28 October 2012
  • 3 reacties
  • 654 Bekeken

Beste lezer
Ik kan iets niet vinden
Voor ik voor simyo koos las ik ergens dat bellen van en naar het buitenland geactiveerd diende te worden op mijn Simyo en dan binnen de bundel zou vallen. Hoe zit het en hoe kan ik het activeren? (als ik nu onder instellingen, van en naar bellen buitenland klik komt er iets over voicemail, mar ik begrijp niet hoe zich dit verhoudt tot het bellen. Het is voor mij niet duidelijk!

Bedankt alvast

Willemijn
icon

Beste antwoord door Arie 29 October 2012, 17:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Willemijn,

Ik ben bang dat je het een en ander verkeerd heb begrepen. Je dient via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl de optie bellen in en naar het buitenland te activeren om uberhaupt te kunnen bellen in en naar het buitenland. Echter vallen deze gesprekken altijd buiten de bundel. Wij bieden geen zogenaamde buitenlandbundels aan. Laat ons even weten of je die optie inmiddels hebt kunnen activeren.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie 
Dank je voor je reactie. Ik woon direct aan de grens met België en Proximus duwt zich vaak naar voren. Dat is voor mij wel een risico dat ik dan moet beheren. We zullen zien  Ik moet eerst nog mijn sim activeren en zal het daarna proberen. Als ik er niet uit kom zal ik van me laten horen.

vriendelijke groet

willemijn
Reputatie 2
Badge +1
Hey Willemijn,

Ik wil je adviseren om in jouw toestel het Nederlands netwerk handmatig te selecteren. Op deze manier zou je kosten voor bellen in het buitenland moeten kunnen voorkomen.

Reageer