.

Beantwoord

buiten europa bellen, kan dat?

  • 1 July 2014
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

ik ga een week naar new york  kan ik met mijn simyo abbonement en iphone 4s hier gewoon bellen of moet ik nog iets regelen?
icon

Beste antwoord door Scotsman 1 July 2014, 14:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bellen in en naar het buitenland aanzetten op Mijn Simyo. Eventueel ook internet in het buitenland maar dan hoop ik dat je een goedgevulde bankrekening hebt... Verder ondersteunen niet alle US netwerken de GSM standaard, dus het is misschien even zoeken voor je een kompatibel netwerk hebt gevonden.
Reputatie 1
Badge +8
Ik heb zelf helemaal geen problemen gehad in New York. Goed bereik en kon gewoon bellen/gebeld worden (dat was met een iPhone 4).
Netwerk zou ik gewoon op Automatisch laten staan, mocht AT&T geen ontvangst hebben dan kan hij vanzelf overspringen naar een ander netwerk.
Je kunt geen verbinding maken met Verizon (staat gewoon niet in het lijstje met handmatige netwerken), maar met AT&T en T-Mobile heb je in princiepe genoeg.

Internet heb ik niet geprobeerd, elke Starbucks/McDonalds heeft gratis WiFi dus ging goed :)
Wat Scotsman ook aangeeft, even Mijn Simyo nakijken of het goed ingesteld staat.

Heel veel plezier in New York!!!
Badge +8
Hoi rob ebbers,

Welkom op het forum :)
Het word je al goed uitgelegd hier, zie ik :)
Bellen in en naar het Buitenland moet aanstaan op Mijn Simyo. Dat staat voor jouw aansluiting al aan, dat heb ik voor je nagekeken. Houd je er wel rekening mee dat je gesprekken daar niet van je bundel af gaan? Buitenland kosten vallen standaard buiten je bundel en de tarieven vind je hier. Tips heb ik ook nog voor je 🙂

Laat je even weten of het allemaal gelukt is straks?

Groetjes,
Charlene

Reageer