Skip to main content

.

Beste Simyo,



Ik ben sinds een aantal dagen in het buitenland en op mijn Blackberry werken opeens de Blackberry internet service en de Blackberry enterprise service niet meer. Ik denk dat ik een reset nodig heb.



Zouden jullie dit z.s.m. kunnen verhelpen a.u.b.?



Alvast bedankt.



P.s. Ik heb een maand abbonement bij Simyo en alles staat "aan" en er zijn nog meer dan voldoende data en belminuten etc in mijn bundels, dus daaraan kan het niet liggen.
Hoi Engeland, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je in het buitenland zit, zonder internet! Er is blijkbaar in het systeem iets uitgegaan, waardoor je BlackBerry services niet meer werken. Ik heb dit zojuist weer aangezet voor je. Hiervoor hoef je alleen je telefoon opnieuw op te starten. Wil je me laten weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury,



Ja, het is erg vervelend. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, maar de "Blackberry Internet Service" en de "Blackberry Enterprise Server" zijn nog steeds "not connected". Bovendien werkt nog steeds mijn email niet en als ik dan probeer deze opnieuw te configureren zegt het systeem dat ik geen connectie kan maken.



Graag nog een keer je hulp.



Groeten.
Ik denk dat het echt met de Blackberry service te maken heeft. Kun je checken of dit allemaal goed is ingesteld? Hier had ik namelijk ook problemen mee aan het begin van mijn abonnements periode.



Dank!
Hoi Engeland,



Wat jammer dat mijn aanpassing niet heeft geholpen. Ik heb in eerste instantie al de BlackBerry service geactiveerd op je aansluiting, dus dat is het probleem niet. Ik heb contact opgenomen met de KPN netwerkspecialisten om te checken of deze optie goed op je simkaart staat en of je BlackBerry service actief is. Dat is het geval. Helaas kan je BlackBerry Service niet activeren omdat het geen verbinding met internet kan krijgen.



Ik wil je vragen om je BlackBerry Service opnieuw in te stellen. Wil je me laten weten of dit verschil maakt?



Groetjes, Tiury

Reageer