.

Beantwoord

Bellen vanuit Engeland werkt niet

  • 1 March 2014
  • 3 reacties
  • 786 Bekeken

Badge
Ik kan niet bellen vanuit London en kan geen telefoon ontvangen. Op mijn simyo instellingen staat alles juist ingesteld.
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Kim 4 March 2014, 11:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Viool46, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat er inmiddels verbruik in het buitenland is geregistreerd, werkt alles naar wens?
Wat was de oplossing? 🙂
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ik kon niet bellen of sms-en in Engeland. Ik heb mijn telefoon maar uitgezet om niet tegen onverwachte kosten aan te lopen maar ben wel benieuwd waarom ik niet kon bellen of sms-en. Mijn instellingen stonden volgens mij goed. Pakketgegevens gebruiken stond aan, en ook bellen en gebeld worden in het buitenland stond aan. Ik ga binnekort weer terug en zou dan wel gebruik willen maken van mijn mobiel.
Badge +8
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ik kon niet bellen of sms-en in Engeland. Ik heb mijn telefoon maar uitgezet om niet tegen onverwachte kosten aan te lopen maar ben wel benieuwd waarom ik niet kon bellen of sms-en. Mijn instellingen stonden volgens mij goed. Pakketgegevens gebruiken stond aan, en ook bellen en gebeld worden in het buitenland stond aan. Ik ga binnekort weer terug en zou dan wel gebruik willen maken van mijn mobiel.

Hoi bros,

Welkom op het forum 🙂
In Engeland moet je gewoon kunnen bellen en sms'en met Simyo. Jammer dat het niet is gelukt de vorige keer dat je daar was. Heb je de optie Roaming ook aanstaan op je toestel? En heb je geprobeerd om handmatig een netwerk te zoeken?
Kun je ook aangeven of je een bepaalde melding kreeg?
Je kunt eigenlijk geen onverwachte kosten maken in het buitenland. Internetverbruik is pas mogelijk als je de optie Internet op je Mobiel - Buitenland inschakelt. En bellen heb je natuurlijk zelf in de hand 🙂
Maar dan moeten we eerst zorgen dat het werkt natuurlijk.
Hoor ik het van je?

Groetjes, Charlene

Reageer