.

Beantwoord

Kan ik bellen vanuit Amerika: Californie, met mijn prepaid kaartje?

  • 19 April 2015
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Over 2 weken ga ik naar San Diego en Los Angeles en vroeg me af of de simyo kaart automatisch daar providers kiest en ik dat kan gebruiken. Of dat die optie te duur is?


bedankt, ellen
icon

Beste antwoord door Scotsman 19 April 2015, 21:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De tarieven voor USA (dat ligt in zone 2) vind je hier:
https://www.simyo.nl/tarieven/prepaid?tag=Tarieven%20prepaid%20buitenland
Of die tarieven te duur zijn moet je zelf beoordelen, je belminuten gaan in elk geval niet van je bundel af en worden apart berekend..

Je moet wel roaming aan zetten op je toestel en ook de optie "bellen naar en in het buitenland" op Mijn Simyo.

In principe zal je toestel automatisch een provider kiezen na aankomst, maar mocht het niet lukken om in te loggen op het gekozen netwerk dan kun je proberen met de hand een ander netwerk te kiezen.

Let ook op dat je toestel voor de US geschikt is (het moet minimaal een tri-band apparaat zijn).

Hou er tenslotte rekening mee dat je geen mobiel internet hebt in de US.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Eldanma,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat Scotsman je vraag al heeft beantwoord 🙂 De meeste toestellen gaan automatisch opzoek naar een beschikbare netwerk. Je kan in de VS ook ervoor kiezen om handmatig een netwerk te selecteren.
Met een prepaid aansluiting kan je in het buitenland inderdaad niet internetten. Maar als je toestel over Wifi beschikt kan je daar natuurlijk gebruik ervan maken :)

Ik wens je een fijne reis toe!

Reageer