.

Beantwoord

Bellen/sms'en naar het buitenland

  • 3 March 2013
  • 4 reacties
  • 1017 Bekeken

Badge
me vriend zit nu in het buitelang engeland en ik sms met hem kan ik dan boven me bundel komen kan iemand me helpen zit er erg mee want als ik er over heen zit zal egt rot zijn ?
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 13:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
???? kan iemand me snel helpen alsjeblieft
Badge
Beste Samant,

Wat ik heb begrepen is het volgende: Als je naar een buitenlands telefoonnummer smst valt dit buiten de bundel. Sms je naar een Nederlands nummer dan valt dit binnen de bundel. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar voor verschillende smartphones zijn er apps beschikbaar waarmee je je beltegoed en sms tegoed kunt monitoren en dus kunt zien (niet in real time maar wel redelijk recent) of je kosten maakt voor het verzenden van deze smsjes.

Misschien dat er nog een mod tijd heeft om jou te antwoorden. Wat moet je anders doen op zondag avond!
Reputatie 7
Inderdaad, wat in deze van belang is, is of je een Nederlandse vriend of een buitenlandse vriend hebt....🆒:p. Zonder gekheid, zoals Sandertju al aangeeft, heeft je vriend een Nederlands abonnement die hij mee heeft genomen naar het buitenland of heeft hij daar een abonnement?

NB Tip c.q. advies; let eens op je schrijfwijze en het gebruik van hoofdletters en leestekens. Hierdoor is je vraag in een keer duidelijk zonder deze meerdere maen te moeten lezen.
Badge +6
me vriend zit nu in het buitelang engeland en ik sms met hem kan ik dan boven me bundel komen kan iemand me helpen zit er erg mee want als ik er over heen zit zal egt rot zijn ?

Hoi Samant,

Wanneer je met je Simyo aansluiting belt naar een buitenlands telefoonnummer of een sms verstuurd dan valt dit buiten je bundel.
Je bundel is voor het bellen naar Nederlandse vaste nummers en Nederlandse mobiele telefoonnummers. Je kan je verbruik bijhouden op je persoonlijke pagina.
Nog een tip mocht je nog een keer een vraag willen stellen op forum gebruik leesteken en hoofdletters. Het is dan duidelijker te lezen wat je bedoeld.

@ Sandertju en RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer