Hallo,
Ik heb een samsung galaxy s5 mini. Momenteel ben ik op vakantie in Spanje en kan ik niet bellen, smsen of internetten. De instellingen op de site heb ik al juist staan, internetten en bellen in het buitland staan op "aan". Ook heb ik roaming op mijn telefoon aan staan.
Ik heb mijn telefoon al een paar keer aan en uit gezet, batterij en simkaart eruit gehaald. Ook heb ik een aantal tips op dit forum toegepast zoals het wijzigen van de naam van de toegangspoort en het handmatig zoeken naar een werkende provider.
Echter hielp dit allemaal niet, zodra ik een netwerk selecteer staat er dat dit niet toegestaan is door mijn simkaart en ook staat in het meldingenvenster dat het geselecteerde netwerk niet beschikbaar is.
Verder zou ik wanneer roaming aan staat twee tijden op het vergrendelscherm moeten zien, ook dit is niet het geval, het lijkt alsof mijn telefoon op de een of andere manier niet door heeft dat ik in het buitenland ben.
Ik hoor graag van jullie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Veerle0000,
Heb je de mogelijkheid om een kruisproef te doen? Dit houdt in dat jouw simkaart in een andere, simlockvrije, telefoon wordt geplaatst en die andere simkaart in die van jou. Hiermee kunnen we zien of de simkaart of de telefoon het probleem veroorzaakt.
Een moderator zal in ieder geval een reset op je simkaart doen, daarna krijg je een seintje en moet je de telefoon even herstarten.
Heb je de mogelijkheid om een kruisproef te doen? Dit houdt in dat jouw simkaart in een andere, simlockvrije, telefoon wordt geplaatst en die andere simkaart in die van jou. Hiermee kunnen we zien of de simkaart of de telefoon het probleem veroorzaakt.
Een moderator zal in ieder geval een reset op je simkaart doen, daarna krijg je een seintje en moet je de telefoon even herstarten.
Hoi Veerle0000,
Welkom op het Forum!
Ontzettend vervelend dat jij je simkaart niet kon gebruiken in het buitenland.
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je simkaart. Klopt het dat alles nu werkt? :D
@ Franswon, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ontzettend vervelend dat jij je simkaart niet kon gebruiken in het buitenland.
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je simkaart. Klopt het dat alles nu werkt? :D
@ Franswon, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.