Ik heb bellen naar het buitenland uitgezet bij mijn onder bewind gestelde, en toch kan hij (en heeft hij) naar het buitenland gebeld. Daardoor dus een hoge telefoonrekening. Ik heb hier weken geleden over gebeld en het geld zou teruggestort worden maar dat is gewoon niet gebeurt. Ook is er niet gereageerd op mijn mail. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt want de vorige keer had ik internet uit laten schakelen op zijn mobiel en toen kon hij toch nog internetten en waren de rekeningen torenhoog omdat hij ineens web to walk had. Ik wil zsm dat het geld teruggestort wordt want dit had niet eens moeten kunnen gebeuren!
Bladzijde 1 / 1
Hey jvanholst,
Volgens onze gegevens is de optie bellen in en naar het buitenland uit gezet op 28-08. Het laatste telefoongesprek dat er naar het buitenland is gevoerd was op 24-07. Om deze reden zijn deze kosten niet onterecht.
De terugstorting in verband met de optie internet op je mobiel is uitgevoerd op 29-06 overgeboekt.
Volgens onze gegevens is de optie bellen in en naar het buitenland uit gezet op 28-08. Het laatste telefoongesprek dat er naar het buitenland is gevoerd was op 24-07. Om deze reden zijn deze kosten niet onterecht.
De terugstorting in verband met de optie internet op je mobiel is uitgevoerd op 29-06 overgeboekt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.