.

Beantwoord

Bellen in Suriname, is het mogelijk een nieuwe simkaart te kopen alleen voor dat gebruik?

  • 13 July 2015
  • 3 reacties
  • 1011 Bekeken

wij gaan met een groep naar Suriname. Nu is het handig om onderling te bellen; " waar zitten jullie?, waar gaan we naar toe?" Enz. Met mijn mobiel wordt dat altijd van Suriname naar Nederland en terug en dat is duur. Is het mogelijk een nieuwe simkaart te kopen alleen voor dat gebruik?
icon

Beste antwoord door Scotsman 13 July 2015, 22:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als het voornamelijk om onderling bellen gaat tijdens jullie verblijf zou ik kijken of er geen Pay as you go (prepaid) simkaarten te krijgen zijn van een Surinaamse provider. Of je makkelijk aan een prepaid simkaart kan komen in Suriname weet ik niet.
Hartelijk dank. Ik ga op zoek.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi holliefoon, welkom op het forum van Simyo :)

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Buitenland. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Fijn dat Scotsman al een goede tip heeft gegeven. Je zou kunnen kijken naar een lokale simkaart zodat je gebruik kan maken van de tarieven die daar gelden.

Bij ons is het niet mogelijk om een speciale bundel aan te schaffen voor in het buitenland. De tarieven die gelden kun je op onze website bij Tarieven terugvinden.

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag :)

@Scotsman; dankjewel voor je tip 😳

Reageer