.

Beantwoord

Bellen in Nepal (Prepaid)

  • 13 September 2013
  • 7 reacties
  • 6046 Bekeken

Hoi,
Ik ga naar Nepal, kan ik daar bereikbaar zijn en bellen met mijn Simyo Prepaid nummer?
Welk nr. moeten mensen dan in NL bellen; ik neem aan dubbel 0 plus toegangscode Nepal, dat is 00-977-MIJN SIMYO NUMMER ? (zonder of met 0?)

En wat zijn de kosten als ik zelf bel naar Nederland?
dankjewel!

Vakantieganger
icon

Beste antwoord door Scotsman 13 September 2013, 16:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mensen kunnen je vanuit Nederland gewoon bellen zoals normaal, zonder toegangscode. Pas als ze een Nepalees nummer zouden willen bellen komt er de internationale toegangscode voor.
Houd er wel rekening mee dat je met je Simyo Prepaid aansluiting voor binnenkomende gesprekken vanuit Nederland € 2,54 per minuut betaalt!

Bellen naar Nederland vanuit Nepal kost je ook € 2,54 per minuut.

Alle tarieven vind je hier.

Vergeet tenslotte niet om Bellen in/naar het buitenland aan te zetten, anders doet je telefoon helemaal niets in Nepal.
Dankjewel voor je snelle reactie, Scotsman.
Dat wordt dus een Nepalees simkaartje... wat een prijzen.
Vakantieganger
Reputatie 7
Badge +9
Of een gratis WiFi plekje zoeken (ik denk niet dat je die in het Himalaya gebergte vindt, als je die kant op mocht gaan, daar heb je meer aan een satelliet telefoon) en dan contact maken met Nederland via Skype of zoiets....
Ja, da's ook een optie. Het is meer dat ik snel wil kunnen bellen en bereikbaar wil zijn bij noodgevallen.
komt goed! 🙂
Badge +8
Hoi vakantieganger,

Scotsman heeft je al perfect geholpen. Daar heb ik niet meer aan toe te voegen, behalve een hele goede reis gewenst! :)

We hebben nog vacatures hè, Scotsman ;)

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9


We hebben nog vacatures hè, Scotsman ;)

Groetjes, Charlene


Hmmmm. Ik zou elke dag erg vroeg mijn bed uit moeten :( om de eerste vlucht naar NL (6:00) te halen, en dan kom ik op zijn vroegst pas om 08:35 op Schiphol aan! Ik neem aan dat jullie werkdag om half negen begint... Of heeft Simyo ook telewerkers in dienst?
Badge +8
Hmmmm. Ik zou elke dag erg vroeg mijn bed uit moeten :( om de eerste vlucht naar NL (6:00) te halen, en dan kom ik op zijn vroegst pas om 08:35 op Schiphol aan! Ik neem aan dat jullie werkdag om half negen begint... Of heeft Simyo ook telewerkers in dienst?

Je moet er iets voor over hebben, hè. 😉

Reageer