Skip to main content
ik heb voor mijn 1e vakantie buitenland aangezet via mijn account.

het lukte niet om te bellen. jullie vertelden mij dat ik handmatig een netwerk in moest stellen.

dit heb ik geprobeerd maar ook dit lukte niet.

ik kreeg de melding dat mijn simkaart ongeschikt zou zijn.

ik heb dus hierdoor ook mijn tweede vakantie niet kunnen bellen in het buitenland.
Hoi semtex69,



Wat vervelend dat je in het buitenland niet op het netwerk kwam 😞! De optie heb je inderdaad goed aangezet en handmatig naar het netwerk zoeken, is het hetgeen wat je telefoon het zetje moet geven om zich aan te melden bij het netwerk.



Helaas stond er iets niet goed op netwerkniveau, waardoor je dus niet kon bellen. Dit heb ik meteen recht laten zetten door onze IT-afdeling! 😃 De eerstvolgende keer in het buitenland, kun je bellen. Sorry voor het ongemak!
Beste Tiury,

klaarblijkelijk zit er dan in de netwerkinstellingen wel meer verkeerd. Misschien voor alle klanten even laten uitzoeken.

Ik heb namelijk dezelfde ervaring als semtex69: automatisch wordt geen verbinding gemaakt, en de beschikbare netwerken (stuk of 4) kunnen handmatig geen verbinding maken..

Wellicht ligt dit dan aan Spanje, want voor zover ik mij herinner, had ik eerder dit jaar in Griekenland geen probleem. Kan zijn dat ik toen nog AH-mobiel gebruikte (dat ook KPN gebruikt) maar dat weet ik zo niet meer.

Groetjes,

J.P.Borgonjen
bij mij was het probleem in België en in Duitsland.
Beste Tiury,

klaarblijkelijk zit er dan in de netwerkinstellingen wel meer verkeerd. Misschien voor alle klanten even laten uitzoeken.

Ik heb namelijk dezelfde ervaring als semtex69: automatisch wordt geen verbinding gemaakt, en de beschikbare netwerken (stuk of 4) kunnen handmatig geen verbinding maken..

Wellicht ligt dit dan aan Spanje, want voor zover ik mij herinner, had ik eerder dit jaar in Griekenland geen probleem. Kan zijn dat ik toen nog AH-mobiel gebruikte (dat ook KPN gebruikt) maar dat weet ik zo niet meer.

Groetjes,

J.P.Borgonjen






Hoi j.p.borgonjen,



Ik zie dat je in meerdere topics over hetzelfde probleem hebt. Om het forum overzichtelijk te houden, vraag ik je om de vragen verder hier te stellen. Zo voorkomen we ook dat je 2x antwoord krijgt 😉



Alvast bedankt!

Reageer