Skip to main content
Goedendag,



Ik ben volgende maand de hele maand november in de Verenigde Staten en vroeg mij af of Simyo hier ook een tijdelijk aanbod voor heeft waar ik voordeel uit kan halen want de laatste keer dat ik 3g gebruikte op mijn mobiel in de VS voor enkele minuten liep het op tot in de honderden euro's.

(Dit was wel bij een andere provider en een ander abbonnement.)



De hoge kosten zou ik dit keer graag willen voorkomen maar zou wel (beperkt) gebruik willen blijven maken van mijn simyo abbonnement kunnen jullie mij hierbij adviseren?



Met vriendelijke groeten,



Maarten Prins
Beste MPrins86,



Welkom op het forum!

Simyo ondersteunt geen internet in het buitenland.Daarnaast heeft Simyo geen bundels voor het bellen in het buitenland.
Hallo,

Ik ga volgende week naar Oostenrijk.

De vraag is: kan ik met mijn prepaid gebeld worden en zelf bellen naar Nederland,

Bij voorbaat dank voor de reactie

vr gr
Hallo,

Ik ga volgende week naar Oostenrijk.

De vraag is: kan ik met mijn prepaid gebeld worden en zelf bellen naar Nederland,

Bij voorbaat dank voor de reactie

vr gr




Ja, maar eerst even "Bellen in en naar het buitenland" op Mijn Simyo aanzetten.
Hallo,

Ik ga volgende week naar Oostenrijk.

De vraag is: kan ik met mijn prepaid gebeld worden en zelf bellen naar Nederland,

Bij voorbaat dank voor de reactie

vr gr




Hoi Two Cats,



Zoals gebruiker Scotsman aangeeft dien je wel te zorgen dat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aanstaat.

Mocht je toestel zelf niet het netwerk vinden dan dien je handmatig te zoeken naar het netwerk.

Reageer