Skip to main content
Net terug van vakantie in Gambia. Ik was met een grote groep. Iedereen kreeg direct contact met het netwerk, en kon zonder probleem bellen. KPN, Vodaphone, T-mobile, allemaal!  Helaas kreeg ik als Simyo klant geen toegang. Waarom? Ik maak me zorgen. Ik ben vaak in het buitenland en ik verwacht van een aanbieder onder de vleugels van KPN dat ik GEEN problemen heb ik het buitenland.

Hoe kon dit gebeuren en gaat dit me in een volgend land ook weer gebeuren?



Aanvulling: Ik kon alle lokale aanbieders prima zien in het lijstje, en er ook 1 kiezen. Maar kreeg geen toegang.
Staat bellen in en naar het buitenland onder "Instellingen" op jouw Mijn Simyo soms uit?
Mmmm, inderdaad dat stond aan. Wie verzint het om dat standaard uit te zetten bij een vast abonnement. Goed gezien en bedankt.
Mmmm, inderdaad dat stond aan. Wie verzint het om dat standaard uit te zetten bij een vast abonnement. Goed gezien en bedankt.





Aangezien je je blauw betaald als je belt in het buitenland ehh iedereen met gezondverstand?
Welkom op het forum erpi,



De reden die DarkHunterNL aangeeft is dat één van de redenen. Daarnaast is Simyo geen provider die zich richt op het bellen in en naar het buitenland.



@Scotsman. Bedankt voor het delen van de goede oplossing :)



Groetjes,



Alex

Reageer