.

Beantwoord

bellen en smssen in vanuit het buitenland.

  • 19 July 2012
  • 3 reacties
  • 766 Bekeken

Badge +1
afgelopen vakanties in het buitenland had ik geen netwerk, maar ik kreeg een tijd geleden een sms dat de tarieven van bellen en smssen in en naar het buitenland waren veranderd. dat betekent dus dat ik een netwerk zou moeten hebben in het buitenland. hoe kan het dat ik dat niet heb?
mvg,
Michiel
icon

Beste antwoord door Alex 20 July 2012, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
ok, ik heb net eindelijk het knopje gevonden om het aan te zetten. ik vind het wel raar dat ik die de vorige aantal keer dat ik zocht niet kon vinden, maarja. aangezien er altijd word gezegt dat als ik nu niet automatisch verbinding maak het zelf moet doen, kan ik me waarschijnlijk wel redden.
wat me wel opvalt op het forum is dat veel mensen niet direct verbinding hebben in het buitenland. dat vind ik toch wel raar.
alsnog bedankt voor het lezen als iemand dit gelezen heeft.
mvg,
Michiel.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum shumy06,

Je moet inderdaad eerste de optie 'bellen in en naar het buitenland' aanzetten voordat je gebruik kan maken van Simyo in het buitenland. Er komen de laatste tijd inderdaad meer reacties binnen met vragen over bellen/sms-en in/naar het buitenland. Dat heeft natuurlijk te maken met de vakantietijd. Het niet kunnen bellen/sms-en heeft altijd een oorzaak, maar de oorzaak is niet altijd hetzelfde. In ieder geval goed om te horen dat het bij jou opgelost is.

Groetjes,

Alex
Badge +1
dank u wel voor de reactie.
ik hoop dat er verder geen problemen komen. maar dat zie ik pas over 2 weken.

mvg,
Michiel.

Reageer