.

Beantwoord

Bellen en smsen in buitenland

  • 15 July 2014
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

Hallo, 
Ik alles al geprobeerd om te kunnen bellen en smsen maar tot nu toe heb ik geen mogelijkheid om te bellen en smsen. Ik heb bellen en internetten in het buitenland al een keer uit en later weer aan gezet. Ook mijn mobiel een tijd uit gezet, roaming aangevinkt en handmatig gezocht naar een provider, maar ik krijg elke keer een berichtje dat mijn simkaart niet geschikt is.... 
Graag hulp, ik loop hier al een tijdje tegenaan, ook in mijn vorige vakantie en nu dus nog steeds. 
icon

Beste antwoord door Tiury 16 July 2014, 15:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Niemand?? 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi RJJolen, welkom op het Simyo forum!

Wat goed van je dat je aan de bel trekt, je wil dat het gewoon werkt natuurlijk! Ik heb samen met de IT-afdeling je aansluiting bekeken en we kwamen erachter dat er inderdaad het een en het ander verkeerd stond. Dit was op netwerkniveau en helaas niet zichtbaar in het systeem waar wij mee werken. We hebben dit meteen voor je aangepast en het enige wat je hoeft te doen is je telefoon helemaal uit/aan te zetten en een netwerk naar keuze selecteren.

Zou je het me willen laten weten of het is opgelost? Ik wens je voor nu een hele fijne vakantie!
Hallo, bedankt voor je hulp. Het is gelukt. Nu eindelijk de mogelijkheid om te bellen op vakantie.
Hallo Simyo,

Ik probeer uit te vinden hoe ik met mijn prepaid Simyo kan bellen en smsen in het buitenland.
Ik kan dit niet vinden in "mijn instellingen" in mijn simyo.
Hopelijk kunnen jullie me snel helpen.

Vr groet, Frank
Reputatie 6
Badge +10
Hallo, bedankt voor je hulp. Het is gelukt. Nu eindelijk de mogelijkheid om te bellen op vakantie.

Hoi RJJolen,

Sorry dat het wat lang heeft geduurd om het probleem te vinden, maar super om te horen dat je nu weer gebruik kunt maken van je telefoon! Geniet van je vakantie!


Hallo Simyo,

Ik probeer uit te vinden hoe ik met mijn prepaid Simyo kan bellen en smsen in het buitenland.
Ik kan dit niet vinden in "mijn instellingen" in mijn simyo.
Hopelijk kunnen jullie me snel helpen.

Vr groet, Frank


Hoi bpaeusse, welkom op het Simyo forum 🙂

Ik heb even je aansluiting bekeken en ik zie dat je inmiddels de instellingen hebt gevonden 🙂 Het kan zijn dat er een probleem was op je account met het weergeven van bepaalde functies. Die is gelukkig in de meeste gevallen weer verholpen!

Is het je al gelukt om een keer te bellen in of naar het buitenland?

Reageer