.

Vraag

Bellen en internet werkt niet in Londen, wat nu?

  • 27 December 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Mijn dochter zit in Londen met een E-Sim en ik kan haar niet meer bellen (ik krijg steeds de voicemail) en zij kan ook niet internetten (Mobiele data en roaming staat aan en uit en aan zetten na 10 minuten wachten helpt ook niet). De servicedesk reageert al uren niet meer nadat ze gevraagd hadden de telefoon 10 minuten uit te zetten zodat ze een reset konden uitvoeren. Dan maar hopen dat mijn bericht in de blog gelezen wordt, zucht


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jfmjanssen,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je dochter geen bereik heeft in Londen!

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van onze medewerkers. Ook zie ik op de aansluiting terug dat je dochter internetverbruik heeft gehad. Werkt alles inmiddels naar behoren?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Inderdaad werkt het sinds gister einde van de middag weer Roeqajja, ook kan ik haar weer bellen en dat is fijn. Enig idee wat nou de reden was?

Mvg, Jacob

Reputatie 7
Badge +6

Hi @jfmjanssen,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost!

Ik durf je niet te zeggen wat de reden precies was. Soms staan bepaalde instellingen nog niet helemaal goed, deze moeten dan handmatig aangepast worden door bijvoorbeeld je APN opnieuw in te stellen of handmatig een netwerk te selecteren. Deze tips heb je vast van mijn collega's meegekregen. Als dit niet heeft gewerkt dan voeren wij vaak een reset uit, maar ik zie op de aansluiting dat dit bij je dochter niet nodig was. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer