.

Beantwoord

Bellen en gebeld worden in het buitenland

  • 3 September 2013
  • 11 reacties
  • 7316 Bekeken

Belen en gebeld worden in het buitenland lekker bezig simyo er is elke keer problemen waardeloos en zit ik hier ik kan niemand bereiken ook simyo niet
icon

Beste antwoord door Ernst 5 September 2013, 11:20

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat bellen in en naar het buitenland aan op Mijn Simyo?
Ja ik heb als gedaan en daar bij ook gebeld naar klant servies ook optie bekijken op mij tel niks verkeerd ingesteld ik maak nu alleen dubbele kosten is gewoon xxxxx
Reputatie 7
Badge +9
Je probleem is niet helemaal duidelijk - zit je nu in het buitenland en je kan niet bellen? Of kun je niet naar het buitenland bellen? Wat bedoel je met dubbele kosten?
Ja ik zit in buitenland ik kan niet Belen en ook niet gebeld worden in België
Reputatie 7
Badge +9
Wat soms helpt is met de hand een buitenlands netwerk kiezen in plaats van automatisch.
Reputatie 7
Badge +9
Probeert u het eens met de telefoon helemaal uit te zetten en daarna weer aan. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Kuipers,

Welkom op het Simyo forum!

Er bleek een bepaalde instelling niet goed te staan bij ons. Dit had te maken met je overstap van prepaid naar een abonnement.
Onze IT'ers hebben dit nu aangepast en nu kan je bellen in en naar het buitenland 🙂 Het kán zijn dat je je mobieltje even opnieuw moet opstarten.

Excuses voor dit ongemak!

Scotsman & de leon, hartelijk dank voor het meedenken

De credits in dezen zijn voor -Kim 😉
Badge
Hoi Kuipers,

Welkom op het Simyo forum!

Er bleek een bepaalde instelling niet goed te staan bij ons. Dit had te maken met je overstap van prepaid naar een abonnement.
Onze IT'ers hebben dit nu aangepast en nu kan je bellen in en naar het buitenland 🙂 Het kán zijn dat je je mobieltje even opnieuw moet opstarten.

Excuses voor dit ongemak!

Scotsman & de leon, hartelijk dank voor het meedenken

De credits in dezen zijn voor -Kim ;)


Heb ik ook! Ik kan niet naar het buitenland bellen, ben pas van pp naar abo gegaan.
Hoe kaart ik dat aan?

Groet,
P. Blauw
Badge +8
Heb ik ook! Ik kan niet naar het buitenland bellen, ben pas van pp naar abo gegaan.
Hoe kaart ik dat aan?

Groet,
P. Blauw


Hoi Blauw2,

Ik heb je Buitenland optie even een reset gegeven. Zou jij je toetsel even uit kunnen zetten, en na een tijdje weer aan. Dan kun je nog eens proberen of het nu wel lukt.
Ik hoor het graag van je :)

Groetjes,
Charlene
Ik heb wel bellen in het buitenland aan staan, maar ik kan niet bellen naar buitenlandse nummers. 
Kunt u mijn settings misschien ook even resetten?

Groetjes!
Badge +6
Hoi kerstboomeend, leuke naam! :D

Welkom op het forum.

Ik heb de optie even een reset voor je gegeven, laat je even weten of het nu wel lukt om naar een buitenlands nummer te bellen, nadat je je telefoon even uit en weer aan hebt gezet? 🙂

Reageer