Skip to main content
Dag Simyo,



Ik zit momenteel in het buitenland en kan sommige buitenlandse mobiele nummers niet bereiken en zij mij niet (Nummer niet in gebruik). Maar andere buitelandse mobiele nummers weer wel (zelfde land). Deze buitenlandse nummers kunnen elkaar onderling wel weer bereiken. Nummers zijn correct en landnummer voor het nummer ook. Hebben jullie enig idee?
Hoi Svein, welkom op het Simyo forum!



Weet je misschien of de nummer die jij niet kunt bereiken (en zij jou niet) van 1 en dezelfde provider zijn?

Zo heel af en toe komt het voor dat de 'routing' niet goed is. Dat betekent zoveel dat ons het dat netwerk elkaar niet kunnen vinden. dit is wel op te lossen, maar dan moeten we wel héél zeker weten dat dit de oorzaak is.



Kun je met dit laten weten?
Hoi Svein, welkom op het Simyo forum!



Weet je misschien of de nummer die jij niet kunt bereiken (en zij jou niet) van 1 en dezelfde provider zijn?

Zo heel af en toe komt het voor dat de 'routing' niet goed is. Dat betekent zoveel dat ons het dat netwerk elkaar niet kunnen vinden. dit is wel op te lossen, maar dan moeten we wel héél zeker weten dat dit de oorzaak is.



Kun je met dit laten weten?





Hoi Ernst,



Bedankt voor het antwoorden. Dat weet ik helaas niet en ben te snel weer terug om dat uit te vinden momenteel. Ik ga het bijhouden wanneer ik weer de kans krijg. Hartelijk dank!



Groet

Svein
Hoi Ernst,



Bedankt voor het antwoorden. Dat weet ik helaas niet en ben te snel weer terug om dat uit te vinden momenteel. Ik ga het bijhouden wanneer ik weer de kans krijg. Hartelijk dank!



Groet

Svein




Hoi Svein,



Ok, dan horen we het van je :)



Groetjes, Charlene

Reageer