.

Beantwoord

bellen buitenland

  • 5 August 2013
  • 3 reacties
  • 1305 Bekeken

Ik kan al vanaf vrijdag niet bellen in het buitenland. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt. Andere telefoon doet het wel met dezelfde instellingen. Hoe kan dat? Telefoon uit gehad. Simkaart eruit gehaald. Buitenland bellen uit en aan gezet. Maar niks werkt.
icon

Beste antwoord door Charlene 6 August 2013, 09:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hier hetzelfde probleem; De ene telefoon wil wel, de andere niet. De iPhone werkt in Denemarken via Telenor, de andere telefoon vind drie andere providers behalve Telenor, en kan dus niet mee gebeld worden. Hoogst vervelend. De oplossing Simyo?
Badge +8
Ik kan al vanaf vrijdag niet bellen in het buitenland. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt. Andere telefoon doet het wel met dezelfde instellingen. Hoe kan dat? Telefoon uit gehad. Simkaart eruit gehaald. Buitenland bellen uit en aan gezet. Maar niks werkt.

Hoi marvin19803,

Dat is niet handig. De optie staat goed op het netwerk, dus je zou een buitenlands netwerk moeten kunnen kiezen. Heb je al geprobeerd om handmatig naar netwerken te zoeken? En vind je toestel de netwerken wel? Zou je jouw simkaart eens in het andere toestel kunnen proberen en laten weten wat er dan gebeurt?

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hier hetzelfde probleem; De ene telefoon wil wel, de andere niet. De iPhone werkt in Denemarken via Telenor, de andere telefoon vind drie andere providers behalve Telenor, en kan dus niet mee gebeld worden. Hoogst vervelend. De oplossing Simyo?

Hoi simyo1,

Dat is vreemd, dat je toestel niet dezelfde netwerken vindt. Dat ligt niet aan je simkaart, maar aan je toestel. De andere netwerken kun je niet kiezen? Wat voor toestel is het andere toestel? Ik wil je vragen om je toestel even uit te schakelen, batterij er ook uit als dat kan, dan na een tijdje weer aan, en handmatig naar netwerken te zoeken.

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene

Reageer