.

Beantwoord

Bellen buitenland

  • 25 June 2013
  • 5 reacties
  • 391 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Inmiddels enkele dagen in de VS, prepaid Simyo gestart en na nummer behoud geactiveerd, buitneland bellen aangezet, maarrrrr het werkt niet. Heb AT&T geselecteerd, en nadien T-mobile, en bij beide komt het bericht dat ik geselecteerd netwerk niet kan gebruiken. What's next?
icon

Beste antwoord door Charlene 26 June 2013, 16:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is jouw mobiel geschikt voor de USA? Je moet een tri- of quad band apparaat hebben anders werkt het niet.
Badge
Ja, vorige week gewoon kunnen bellen met Vodafone, echter sinds simyo geen bereik meer met mn iphone
Badge +8
Inmiddels enkele dagen in de VS, prepaid Simyo gestart en na nummer behoud geactiveerd, buitneland bellen aangezet, maarrrrr het werkt niet. Heb AT&T geselecteerd, en nadien T-mobile, en bij beide komt het bericht dat ik geselecteerd netwerk niet kan gebruiken. What's next? Ja, vorige week gewoon kunnen bellen met Vodafone, echter sinds simyo geen bereik meer met mn iphone

Hoi Nijv,

Je simkaart is inderdaad prima geactiveerd en je Buitenland optie staat ook aan. Je PINcode wordt wel gewoon geaccepteerd door het toestel? Ik wil je vragen om je iPhone even te synchroniseren met iTunes, met onze simkaart erin.
Als dat niks oplost, dan kun je even een handmatige reset doen. Je raakt daarbij niks kwijt.
Dit gaat als volgt:

-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt

Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op het netwerk.

Laat je even weten of je nu wel een netwerk kunt kiezen?

Groetjes,
Charlene
Badge
Jep, na reset is het goed gekomen, en ik kan bellen! Dank.
Badge +8
Jep, na reset is het goed gekomen, en ik kan bellen! Dank.

Hoi Nijv,

Fijn om te horen :)

Trucje dat voor veel schijnt te helpen, dus onthoud hem maar ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer