.

Beantwoord

Bellen Buitenland

  • 1 May 2013
  • 5 reacties
  • 652 Bekeken

Ben in het buitenland maar kan niet bellen of sms-en. Instellingen abonnement en toestel staan op buitenland ingesteld. Wat is er mis?
icon

Beste antwoord door Alex 3 May 2013, 09:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Is er wel een provider zover je in je telefoon kan zien? Zo ja welke?
Provider is O2 CZ
Reputatie 3
Badge +9
Misschien eerst informeren of de provider ter plaatse problemen heeft. Heeft simyo jou land bij buitenland staan? Maw kan er uberhaupt wel gebeld worden vanaf daar.
Ander zal een simyo medewerker naar jou aansluiting moeten kijken.
Reputatie 7
Badge +9
Vaak en als dit gebeurd zal simyo de optie bellen in het buitenland controleren voor u en meestal kunt u dan na het herstarten van uw toestel gebruik maken bellen in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +10
Ben in het buitenland maar kan niet bellen of sms-en. Instellingen abonnement en toestel staan op buitenland ingesteld. Wat is er mis?

Welkom op het forum Hetty Beekhuis,

Ik heb je aansluiting bekeken en gezien dat de optie 'bellen in en naar het buitenland' inderdaad aan staat. Ook zie ik dat je op 29 april een gesprek hebt ontvangen in het buitenland. Ook zijn er sms berichten verstuurd vanuit het buitenland. Dit is alleen mogelijk wanneer je connectie hebt met een buitenlands netwerk. Netwerktechnisch staat je aansluiting bij ons in het systeem dus goed. Ik ben daarom benieuwd of het probleem alleen plaatselijk is. Zo ja, dan wil ik graag weten waar je je bevind en uit welke buitenlandse netwerken je kunt kiezen.

Kun je mij voorzien van deze informatie?

Bedankt voor het meedenken Martijn en Groentjuh.

Groetjes,

Alex

Reageer