.

Beantwoord

bellen binnen EU landen, valt dit binnen bundel?

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Ik heb en 300 bel only abonnement, sinds juni zou gesprekken tussen landen van EU en vanuit EU vallen binnen bundel. Ik krigt factuur waar alle gesprekken vanuit Italië en België staan als buiten bundel.
Vraag aan HN , krijg standaard pagina waar staat precies uitgelegd dat die gesprekken binnen bundel vallen.
Klopt dat niet!
icon

Beste antwoord door Kevin 26 July 2019, 12:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waren het gesprekken, die je voerde terwijl je in België en/of Italië was, naar Nederland of een ander zone 1 land of was je in Nederland en belde naar België en/of Italië?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi areynaldos,

Welkom op het Simyo forum!

Het is niet zo dat alle gesprekken tussen landen in de EU binnen de bundel vallen. Dit is namelijk alleen bij roaming. Roaming is het gebruikmaken van een netwerk in het buitenland. Ben je dus in Frankrijk en je belt met Nederland, dan valt het binnen je bundel. Bel je vanuit Nederland naar Frankrijk, dan ben je dus niet aan het roamen en vallen de kosten automatisch buiten de bundel.Dit staat ook duidelijk aangegeven op de tarievenpagina voor het het buitenland.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het natuurlijk graag! Dankjewel voor de hulp Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer