.

Beantwoord

Anderhalve maand in Turkije, wat te doen met abonnement?

  • 24 September 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Badge
Hallo!

Ik ga 10 oktober voor een tijdje naar Turkije en ben van plan begin december terug te komen. Ik heb een abonnement maar daar heb ik natuurlijk niks aan omdat Turkije buiten de EU valt en ik dan alsnog veel moet betalen voor internet of bellen daar. Nu is dus de vraag hoe ik dat met mijn abonnement ga doen...ik wil namelijk niet betalen voor bijna 2 maanden waarin ik helemaal geen gebruik maak van mijn abonnement. Ook heb ik het gehad dat toen ik in July dit jaar op vakantie was in Turkije ik helemaal niet bereikbaar was. Ik kon niet bellen of gebeld worden...ik kreeg geen provider te zien op mijn scherm. Ik snap ook niet helemaal goed hoe dat komt, want dat ik extra zou moeten betalen om daar te bellen/internetten weet ik maar ik kon eigenijk helemaal niks met mijn mobiel zonder wifi.

Ik hoop dat hier een oplossing en antwoord voor is anders wordt het wat lastig voor mij om straks bereikbaar te zijn daar en betaal ik voor niks twee maanden van internetten en bellen.

Alvast bedankt en groetjes,

Suzan
icon

Beste antwoord door Els 25 September 2017, 13:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Suzan4,

Wat super leuk dat je voor die lange tijd naar Turkije gaat! Is het om te werken of studeren of gewoon door het land reizen? Spannend!

Ik snap dat je je abonnement van Simyo daar niet veel wilt gebruiken vanwege de kosten. Turkije valt in zone 2, hier kun je dus niet je bundels gebruiken. Het is helaas niet mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren. Ook kun je nog niet overstappen naar Prepaid omdat ik zie dat je einddatum pas in 2018 ligt. Wél is het mogelijk om maandelijks je bundels omhoog of omlaag te wijzigen via Mijn Simyo. In jouw geval raad ik je aan om je internetbundel helemaal uit te zetten en je belbundel naar de laagste versie te wijzigen. Zo betaal je het laagste bedrag aan abonnementskosten. Op het moment dat je weer terugkomt kun je die internetbundel natuurlijk gewoonlijk activeren.

Heb je hier nog vragen over? Ik wens je vast een goede reis!

Groetjes,
Els
Badge
Beste Els,

Ja inderdaad heel leuk, ik ga voor een cursus. (:

Oke bedankt voor je hulp! Dan ga ik het op die manier doen.

Groetjes,

Suzan
Reputatie 6
Badge +7
Merhaba Suzan, :P

Oh, wauw! Veel plezier!

Als je andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Asma

Reageer