.

Beantwoord

Activeren bellen in het buitenland

  • 12 June 2013
  • 6 reacties
  • 548 Bekeken

Beste simyo,

Momenteel verblijf ik in het buitenland, om bereikbaar te blijven probeer ik de optie bellen in het buitenland te activeren.

De optie om dit te activeren wordt niet weergegeven onder mijn instellingen, de informatie hierover op uw website klopt dus niet.
Ik heb reeds meerdere malen opgewaardeerd, dus dat kan het niet zijn.

Kunt u mij hiermee verder helpen en bellen in het buitenland voor mij activeren?

Groet,
Peter
icon

Beste antwoord door MartijnR 12 June 2013, 18:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Da's vreemd, als ik inlog op Mijn Simyo dan is er meteen op de eerste pagina helemaal onderaan rechts een schuifje Bellen in en naar het buitenland dat je naar believen aan of uit kan zetten. Al eens een andere browser gebruikt?
Reputatie 3
Badge +9
Deze optie zit voor prepaid gebruikers ergens anders. Ik weet niet meer waar. Maar ik zoek wel even.
Reputatie 3
Badge +9
Volgens mij is het onderaan je Overzichtspagina.
Dus bij het eerste tabblad: Overzicht, helemaal naar beneden scrollen.
Daar staan 3 opties. Ook buitenland.

Laat even weten aub of het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +9
Wat ik hierboven schreef geldt voor Prepaid, want dat is wat ik heb.
Inderdaad helemaal onderaan op de hoofdpagina van mijn simyo.
Keek kennelijk niet verder op deze pagina dan mijn bescheiden Nederlandse neus lang was.
Het zou handig zijn om deze opties (ook) aan de andere instellingspagina toe te voegen.

Dank voor jullie hulp in deze.
Badge +8
Beste simyo,

Momenteel verblijf ik in het buitenland, om bereikbaar te blijven probeer ik de optie bellen in het buitenland te activeren.

De optie om dit te activeren wordt niet weergegeven onder mijn instellingen, de informatie hierover op uw website klopt dus niet.
Ik heb reeds meerdere malen opgewaardeerd, dus dat kan het niet zijn.

Kunt u mij hiermee verder helpen en bellen in het buitenland voor mij activeren?

Groet,
Peter

Inderdaad helemaal onderaan op de hoofdpagina van mijn simyo.
Keek kennelijk niet verder op deze pagina dan mijn bescheiden Nederlandse neus lang was.
Het zou handig zijn om deze opties (ook) aan de andere instellingspagina toe te voegen.

Dank voor jullie hulp in deze.


Hoi PCS70,

Het staat inderdaad verkeerd in de FAQ. Ik heb dit al doorgegeven, maar ik zie dat het nog niet is gewijzigd.
Ik ga er nog eens achteraan.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden hierdoor.

Wanneer je in het buitenland bent, kun je het best handmatig een netwerk kiezen.
Laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?

Groetjes,
Charlene

Reageer