Skip to main content
Hallo Simyo, allereerst bedankt Angela voor het herstellen van mijn account. Zoals je ziet ben ik er weer 🙂 Maar dan wel gelijk met een klacht :P



Ik ben in Canada en krijg steeds berichtjes met "welkom in Canada, bla bla" iedere keer als ik de telefoon uitzet of hij een ander netwerk kiest. Ik heb eindelijk besloten om dit uit te zetten door "info uit" terug te sms-en, en ik zie opeens dat dit ene berichtje mij 51 cent heeft gekost!



Nu ben ik niet gierig en het gaat me niet zozeer om het geld, maar ik heb nog NOOIT meegemaakt dat het sturen van een berichtje naar het service nummer van mijn provider geld kost - zelfs niet in het buitenland. Is dit een vergissing?
Hoi SophiaB,



Welkom terug op het forum :)



En graag gedaan voor het herstellen van je account natuurlijk!



Ik heb het voor je nagekeken en het klopt dat je betaald hebt voor dit sms'je 😞 Vanuit Nederland is zo'n sms'je gratis maar helaas betaal je vanuit het buitenland het standaard tarief voor het versturen van een sms'je, ook al is dit naar een nummer van ons.



Zo is het bellen naar de klantenservice vanuit het buitenland ook niet kosteloos terwijl dit binnen Nederland wel het geval is. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela
Yikes... ok... dat weten we dan ook weer. Gelukkig is het ontvangen van SMS wel gratis. Hier in Canada is alles duurder/slechter/trager/ga-maar-door m.b.v. mobiele telefonie... maar.......... het ENIGE dat "we" voor hebben op "jullie" is dat het sturen van een tekst naar een service nummer gratis is vanuit het buitenland 😛 Met die wetenschap kan ik dan weer rustig slapen :P



Bedankt voor het antwoord Angela!
Graag gedaan natuurlijk, SophiaB! Wie weet kunnen we hier nog iets van leren. Ik ga dit idee op onze Wall of Change hangen. Het is helemaal niet zo slecht om geen kosten te berekenen als je sms't naar een servicenummer van ons! Bedankt voor je feedback.



Als je nog eens vragen hebt, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer