.

Beantwoord

22 sms verstuurd vanuit het buitenland volgens factuur, maar er maar 11 verstuurd. Hoe kan dat?

  • 27 July 2015
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Hallo,

Volgens mijn factuur van juni heb ik 22 smsjes vanuit het buitenland verstuurd (naar tussennummer 0031653131313 ).
Ik heb alles nagelopen en weet zeker dat ik er 11 verstuurd heb naar contacten die allemaal 0031 voor hun nummer hebben staan.
Mobiele data en dataroaming had ik uitgeschakeld, dus ik heb wifi gebruikt om bijv. een Whatsapp of Telegram bericht te sturen. iMessage had ik ook uitgeschakeld, dus dat kan het ook niet geweest zijn...
Dus hoe komt het dat ik 22 berichten naar tussennummer 0031653131313 op mijn factuur heb staan?! Opvallend dus precies het dubbele aantal van wat ik verstuurd heb.

Groeten,

Moniek
icon

Beste antwoord door Ernst 28 July 2015, 16:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

misschien (te) lange berichten? die tellen voor 2, had ik ook ooit
Een sms van 10 woorden of minder lijken mij niet te lang om als 2 berichten te tellen...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MoniekH en mamalijn, welkom op ons forum!

MoniekH, in jouw gegevens zie ik in juni 20 smsjes verstuurd vanuit België. Twee daarvan hebben slechts een paar seconden verschil in tijdstip van versturen en zou ik aanmerken als een te lange sms. Óf een sms met een emoji. Want een emoji kan uit heel wat leestekens en letters bestaan, soms wel 60.

Het lijkt er toch echt op dat er losse smsjes gestuurd zijn, en dan dus meer dan 11. Kun je misschien iets terugvinden in je verzonden items?

Dank je voor het meedenken, mamalijn!

Reageer