Vandaag is mijn nummer overgezet naar Simyo.
In mijn Simyo krijg ik echter nog steeds de melding 'Je bundels zijn nog niet actief. Het kan even duren etc. Tot die tijd betaal je per minuut/SMS.'
Ik krijg ook een pop-up met 'Je nummer is overgezet naar Simyo. Je kunt vanaf nu gebruik maken van je Simyo simkaart'.
Uiteraard wil ik wel binnen mijn bundel bellen. Wanneer worden die nu actief? Ik neem aan dat die melding 'Je bundels zijn nog niet actief' eerst moet verdwijnen ook al heb ik die pop-up gehad en is mijn nummer overgezet.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Yyyvonne,
Erg leuk om te zien dat je gekozen hebt voor een abonnement bij Simyo :)
Goed dat je eerst komt vragen of je jouw bundels kunt gebruiken. Zo voorkom je onverwachte hoge kosten. Het kan even duren voordat de activatie van jouw bundels te zien is op Mijn Simyo. Hier zit een verwerkingstijd aan.
Gelukkig kun je jouw bundel gewoon gebruiken en bel je binnen je bundel. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over buiten bundel kosten. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Om het overzicht te bewaren, heb ik jouw topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'.
Groetjes,
Angela
Erg leuk om te zien dat je gekozen hebt voor een abonnement bij Simyo :)
Goed dat je eerst komt vragen of je jouw bundels kunt gebruiken. Zo voorkom je onverwachte hoge kosten. Het kan even duren voordat de activatie van jouw bundels te zien is op Mijn Simyo. Hier zit een verwerkingstijd aan.
Gelukkig kun je jouw bundel gewoon gebruiken en bel je binnen je bundel. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over buiten bundel kosten. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Om het overzicht te bewaren, heb ik jouw topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.