Skip to main content

.

Wanneer ik met één van mijn Simyo prepaid dit nummer bijvoorbeeld bel:

 

##002 dan hoor ik een vrouwenstem zeggen:

Doorschakeling bij bezet is niet meer actief

Doorschakeling bij geen antwoord is niet meer actief

Doorschakeling bij niet bereikbaar is niet meer actief 

 

Of #21 doorschakeling is niet meer geactiveerd

 

Bel ik met mijn andere Simyo prepaid dan hoor ik dit:

 

dit nummer is niet ingebruik 1888 helpt u graag bij het vinden van een nummer. Bel 1888 dit informatienummer en het doorverbonden gesprek kosten 1 euro per minuut plus belkosten. 

 

Beide toestellen werken op het 2G netwerk en geven hetzelfde resultaat als je de simkaarten omruilt.

 

Hoe kan dat? En als ik voicemail heb aangezet en de tekst gestuurde telefoonnummer bel en zij zegt dat de doorschakeling is geannuleerd, dan blijft alsnog de Voicemail actief. Pas bij het bellen van 12339 wordt de doorschakeling opgeheven.

 

Waarom hoor ik op het ene prepaid kaart dat het nummer niet bestaat en bij de andere toestel gewoon een tekst?

 

Bij het toestel waar de tekst niet hoorbaar is kan ik gewoon commando *21*0123456789# opgeven terwijl bij de menu gestuurde tekst ussd code fout zou zijn.  

Hi Vragenvragen,

 

Het is heel begrijpelijk dat je hierbij je vraagtekens hebt! Zou je mij kunnen helpen door de betreffende nummers in een privébericht te sturen?

Dan kan ik op beide aansluitingen checken of ik een verschil kan ontdekken, of daarmee de netwerkspecialist benaderen. :blush:

 

Alvast bedankt! 

 

Groetjes,

Tessanne


Reageer